Skip to content
30 mars 2012 / Peroni

Sign o’ the Times *2

” Det är därför glädjande att både Callhammar och Dahlström*
tar bladet från munnen och vågar ta i dessa frågor.

Båda framför åsikter som vi Sverigedemokrater sedan lång tid sökt gehör för.
Och oavsett vad de kanske själva vågar uttrycka finns det en hel del åsikter
som förenar oss över partigränserna.”
* Min kursiv

Kenneth Malm, Sviiidendemokraterna, Kattnehult.

Ewa Callhammar och Göran Dahlström
borde snarast, checka in på en viss icke-
politiskt-korrekt-homepage, för att ta del av
åsiktsspridning, de ovan nämnda  – möjligen – inte
vill vara delaktiga i?

I övrigt:
I dag, 12-rycket, ungefär, sisådär,
såg jag Malm (SD) med kollega (SD), dela ut
Sviiiiidendemokratisk, icke-politiskt-
korrekt-propaganda, utanför Systembolaget.

Såg inte ut att gå särskilt bra.

Min snuttefilt får vänta!

Puss.

2 kommentarer

  1. Kenneth Malm / Mar 31 2012 1:47 e m

    C:a 200 mottagare av SD:s flygblad under 1,5 timma i Katrineholm centrum en fredag fm. Ur Peronis perspektiv förstår jag att det ”såg inte ut att gå särskilt bra”.

  2. Peroni / Mar 31 2012 2:48 e m

    Jaså.

    Nu tillbringar jag sällan
    1,5 timmar med att studera
    flygbladsutdelning.

    Inte ens då det handlar om
    invandringskritisk propaganda.

    Så vad säger man då:
    2,22 mottagare/minut?

    Mja. Ingen jättesuccé, välan?

Kommentarer inaktiverade.